★★★★☆
3.4 étoiles sur 5 de 733 avis
Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (English Edition) - de Marieke de Mooij (Author)
Details Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (English Edition)
Les données ci-dessous sont affichées des détails communes sur Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (English Edition)
Le Titre Du Fichier | Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (English Edition) |
Date de Lancement | |
Traducteur | Rhyon Ahsanul |
Quantité de Pages | 163 Pages |
La taille du fichier | 45.12 MB |
Langue | Français et Anglais |
Éditeur | August House Publishers |
ISBN-10 | 0984740698-NVV |
Format de Livre | AMZ PDF EPub DITA OPDS |
Écrivain | Marieke de Mooij |
Digital ISBN | 869-8302935089-AHW |
Nom de Fichier | Consumer-Behavior-and-Culture-Consequences-for-Global-Marketing-and-Advertising-(English-Edition).pdf |
Télécharger Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising (English Edition) Livre PDF Gratuit
Reading Consumer Behavior and Culture Consequences for Global Marketing and Advertising Get Now
Noté 005 Achetez Consumer Behavior and Culture Consequences for Global Marketing and Advertising de Marieke de Mooij ISBN 9781544318165 sur des millions de livres livrés chez vous en 1 jour
Noté 005 Retrouvez Consumer Behavior and Culture Consequences for Global Marketing and Advertising By author Marieke de Mooij published on November 2003 et des millions de livres en stock sur Achetez neuf ou doccasion
Consumer Behavior and Culture Consequences for Global Marketing and Advertising ebook Marieke de Mooij Auteur
Noté 005 Retrouvez Consumer Behavior and Culture Consequences for Global Marketing and Advertising by Marieke de Mooij20100929 et des millions de livres en stock sur Achetez neuf ou doccasion
PDF Consumer Behavior and Culture Consequences for Global Marketing and Advertising Popular
Read Book PDF Online Here book1412979900PDF Download Consumer Behavior and Culture Consequences for Global Marketing and Advertising Video cannot be played